دستگاه های آبمیوه فروشی

معرفی دستگاه های آبمیوه فروشی

فهرست این مقاله ( با کلیک روی هر عنوان به آن قسمت منتقل می شوید)

دستگاه های آبمیوه فروشی که لازم است کدام ها هستند؟ برای راه اندازی یک آبمیوه فروشی چه دستگاه هایی لازم است؟ تجهیزات و دستگاه های آبمیوه فروشی که لازم است حتما آن ها را داشته باشید کدام ها هستند؟

دستگاه های آبمیوه فروشی

وجود دستگاه‌های آبمیوه گیری صنعتی نه تنها برای فروشگاهها، مغازه‌ها، بستنی فروشی‌ها و آبمیوه‌گیریها، بلکه برای رستوران‌ها، هتلها و کافی شاپ‌ها و حتی باشگاه‌ها نیز یک وسیله‌ی ضروری است.

آبمیوه گیری وسیله ای پرکاربرد بوده و در مدل های مختلف دستی و برقی در بازار موجود می باشد، این دستگاه که برای گرفتن آب انواع میوه ها به صورت طبیعی استفاده میشود در تمامی منازل وجود دارد. دستگاه آبمیوه گیری به شکل های مختلف خانگی، صنعتی و نیمه صنعتی در بازار موجود می باشد، امروزه و با توجه به رونق مشاغلی مانند آبمیوه فروشی ها، بستنی فروشی و کافی شاپ نیاز به دستگاه آبمیوه گیری از نوع صنعتی بسیار حائز اهمیت میباشد

در ادامه ی این مقاله به معرفی انواع دستگاه های آبمیوه فروشی پرداخته ایم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

معرفی دستگاه های آبمیوه فروشی

دستگاه های آبمیوه گیری میوه که در آبمیوه فروشی ها وجود دارد معمولا بر اساس نوع میوه ای که قصد گرفتن آن را دارند و یا همان منو خریداری می شود. به همین دلیل ممکن است بعضی از آن ها متفاوت باشد. اما به صورت کلی موارد زیر دستگاه هایی می باشد که معمولا در همه ی آبمیوه فروشی ها هست.

1- دستگاه آب پرتقال گیری صنعتی: دستگاه های آب پرتقال گیری در یازهای مختلف و سرعت و قدرت های مختلف در بازار موجود است.

2- دستگاه انار دانه کن صنعتی: دستگاه آب انار گیری در دو مدل آب انار گیری دستی و آب انارگیری برقی در بازار موجود است که هرکدام در سایزهای مختلف و قدرت های مختلف و سرعت مختلف وجود دارد.

3- دستگاه مخلوط کن صنعتی: دستگاه مخلوط کن یکی از دستگاه های پر استفاده در آبمیوه فروشی است و  بسته به قدرت و گنجایش پارچ و برند تولید کننده و بسیاری ویژگی های دیگر قیمت مخلوط کن متفاوت است.

4- دستگاه عصاره گیر میوه صنعتی: این دستگاه نیز جهت اسانس گیری در مغازه آبمیوه فروش استفاده می شود، دستگاه های عصاره گیر به تازگی بسیار جایگاه وِیژه ای در بین علاقه مندان بهآبمیوه پیدا کرده است دلیل آن هم این است که این دستگاه ها عصاره میوه را بدون هیچ تغییر رنگی خارج می کنند کمی هم از تکه های میوه در خروجی مخزن خود دارند که همراه عصاره خارج می شود.

5- دستگاه خلال کن پسته و بادام صنعتی: دستگاه خلال کن صنعتی علاوه بر آبمیوه فروشی در جاهای مختلفی از جمله رستوران و فست فود نیز مورد استفاده قرار می گیرد ولی دستگاهی که در مغازه آبمیوه فروشی استفاده می شود دستگاه خلال کن پسته و بادام و … است.

6- دستگاه یخ در بهشت: این دستگاه با توجه به تعداد مخزن، ظرفیت هر مخزن، درجه تولید سرما، جنس بدنه و برند دستگاه یخ در بهشت در بازار قیمت دستگاه یخ در بهشت متفاوت است.

7- دستگاه شربت سرد کن: شربت ساز یا شربت سرد کن موجود تک مخزن و دو مخزن و سه مخرن می باشند که بعضی ها دارای همزن و بعضی دارای فواره هستند و بسته به برند دستگاه و جنس بدنه و تعداد مخزن و حجم مخزن قیمت دستگاه شربت سرد کن در بازار متفاوت است. 

8- دستگاه آبمیوه گیری: این دستگاه هم دارای دستگاه آبمیوه گیری خانگی است هم دستگاه آبمیوه گیری صنعتی که بیشتر اینجا ما منظورمان دستگاه آبمیوه گیری صنعتی است که در مغازه آبمیوه فروشی استفاده می شود. آب طبیعی مرکبات و به‌خصوص آب پرتقال از بروز بسیاری بیماری‌ها جلوگیری می‌کند. تهیه‌ی آبمیوه‌ ی سالم و بهداشتی یکی از دغدغه‌های همیشگی مادران است. محصولات آبمیوه گیری در دو نوع مخزن‌دار و بدون‌ مخزن طبقه‌بندی می‌شوند.

9-  دستگاه شیکر: شاید برایتان سوال شده باشد که دستگاه شیکر چیست؟ در واقع دستگاه شیکر  یکی از بوازم آبمیوه فروش است که برای انواع میلک شیک از آن استفاده می شود در ادامه انواع دستگاه های شیکر و برندهای مختلف را به تفسیر توضیح خواهیم داد.

10-دستگاه های جدید آبمیوه گیری ویتامین بار: آبمیوه گیری ویتامین بار دستگاه یکی از دستگاه های جدید در تهیه آبمیوه و سبزیجات به صورت کاملا تازه تنها در کوتاه ترین زمان ممکن است.

دستگاه آبمیوه گیری ویتامین بار تنها با قرار دادن میوه و سبزیجات در محل مورد نظر بدون نیاز به جداسازی پوست قابلیت تهیه آبمیوه را دارد.

فصل بهار و تابستان از راه می‌رسد و این روزها ایستادن کنار خیابان و خوردن یک بستنی یا آبمیوه خنک، تنها راه فرار از گرماست. مغازه‌های آب‌میوه‌فروشی یا به‌اصطلاح ویتامینه‌ها، یکی از مکان‌های مورد علاقه اکثر ایرانی‌هاست، سال‌ها پیش در این مغازه‌ها فقط آب‌میوه و بستنی به فروش می‌رسید.اما امروزه در کنار آب‌میوه‌های طبیعی و صنعتی، انواع بستنی‌های میوه‌ای، ذرت مکزیکی، در مواردی حتی سیب‌زمینی سرخ‌کرده و برخی فست‌فودهای سبک هم ارائه می‌شود.

شستشوی خودکار یکی از توانایی های دستگاه آبمیوه گیری ویتامین بار می باشد.

آبمیوه فروشی معمولا مکانی است که همه ی افراد در طول روز آنجا می روند و از آن خرید می کنند. این خرید در فصل تابستان بسیار بیشتر خواهد بود.

یکی از مهمترین تجهیزات برای راه اندازی یک کسب و کار مربوط به کافی شاپ ها ، رستوران ها و البته مغازه های آبمیوه گیری ، دستگاه آبمیوه گیری صنعتی می باشد.برای اطلاع از قیمت و هزینه خرید آبمیوه گیری صنعتی با ما تماس بگیرید.

آبمیوه گیری صنعتی دستگاهی فوق العاده کاربردی در صنایع غذایی است. با استفاده از دستگاه های آبمیوه گیری صنعتی مشهدفجر می توانید به راحتی آب پرتقال وسایر میوه ها یا کنسانتره مورد نیاز برای فروش و یا استفاده در دیگر مواد غذایی را تهیه کنید.

آبمیوه گیری صنعتی یکی از دستگاه هایی است که در زمینه تجهیزات آشپزخانه می باشد. آبمیوه گیری صنعتی دستگاهی است که برای تولید آب میوه در حجم بالا مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از مزیت های دستگاه آبمیوه گیری صنعتی این است که مناسب برای مکان هایی است که تقاضا در آنجا بسیار زیاد است و آبمیوه باید در سریع ترین زمان تهیه شود.این دستگاه طوری ساخته شده است که ضد باکتری می باشد و قابلیت استفاده به صورت دستی و یا به صورت اتوماتیک را فراهم می آورد. 
محدوده قیمت انواع دستگاه های آب میوه گیری صنعتی متفاوت است. قیمت دستگاه آبمیوه گیری صنعتی بسته به نوع دستگاه ، اندازه و توان آن و دیگر موارد متفاوت است. 

ویژگی های دستگاه های آبمیوه فروشی

بهترین آبمیوه فروشی دارای بهترین و به روز ترین دستگاه های آبمیوه فروشی می باشد. زیرا این دستگاه ها اگر خوب باشد منجر به خروجی خوب می شود. یعنی آبمیوه ی خوب!

به این ترتیب فروش آمیوه فروشی هم زیاد خواهد شد.

ویژگی های مهم دستگاه های آبمیوه فروشی

دستگاه آبمیوه گیری صنعتی برای مصارف مختلفی از جمله بستی فروشی ها، آبمیوه گیری ها، کافی شاپ، باشگاه ها و هتل ها وسیله ای بسیار ضروری میباشد با کمک این دستگاه میتوان حجم بالایی از میوه را در سریع ترین زمان آبگیری کرد، نوع صنعتی این دستگاه دارای موتور بسیار قوی بوده و دارای خروجی جداگانه جهت جداسازی تفاله از آب میوه میباشد برای همین با کمک این دستگاه میتوان آب میوه ی صاف و شفاف را به سرعت از تفاله جدا و در اختیار مشتریان قرار داد، برای این که بعد از خرید این محصول دچار مشکل نشوید و بتوانید مدت طولانی از آن استفاده نمایید بهتر است از مراکز تولیدی و فروش معتبر اقدام به تهیه ی دستگاه آبمیوه گیری صنعتی کنید.

به طور کلی دستگاه های آبمیوه فروشی باید بسیار مقاوم و محکم باشد. موتور آن ها قوی باشد. این دستگاه را از جایی خریداری کنید که به شما گارانتی و ضمانت پس از فروش بدهد همچنین کاملا قابل اعتماد باشد.

برای خرید دستگا های آبمیوه گیری با مشهدفجر تماس بگیرید.

 

مقالات مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده + 5 =

اسکرول به بالا