مقایسه دستگاه آبلیموگیری صنعتی

مقایسه انواع دستگاه آبلیموگیری صنعتی

فهرست این مقاله ( با کلیک روی هر عنوان به آن قسمت منتقل می شوید)

مقایسه دستگاه آبلیموگیری صنعتی چندکاره و پرسی در سایت مشهدفجر… در مقایسه دستگاه آبلیموگیری صنعتی کدام یک از انواع آن ها مناسب کار شما می باشد؟

آیا تا کنون به این سوال فکر کرده اید؟ در این مقاله می خواهیم به مقایسه دستگاه آبلیموگیری صنعتی بپردازیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

مقایسه انواع دستگاه آبلیموگیری صنعتی

همانطور که میدانید امروزه مقایسه انواع دستگاه آبلیمو گیری (چندکاره و پرسی) به جهت آبگیری حجم زیادی از لیمو در سریع ترین زمان ممکن به بازار عرضه شده است. هر یک از این دستگاه ها دارای ویژگی های منحصر به فردی است که شاید همین امر انتخاب را برای افرادی که قصد خریداری این محصول برای مراکز و مغازه های آبلمیوفروشی را دارند کار ساده ای نباشد.

آبلیمو یکی از چاشنی های پرطرفدار برای انواع سالاد و غذا می باشد. از آن جایی که آبگیری لیمو در حجم زیاد کار دشواری است افراد به جهت تهیه ی آب لیموی تازه اقدام به خرید آبلیمو از مغازه های آبلیموفروشی می کنند، در این نوع کسب و کارها آب لیموی تازه در حضور مشتری آماده و تحویل داده می شود به همین دلیل افراد ترجیح می دهند از آب لیموی تازه به جای شرکتی استفاده نمایند.

دستگاه آبگیری لیمو

مقایسه دستگاه آبلیموگری صنعتی پرسی و چندکاره

به طور کلی بسیاری از مشتری ها تمایل دارند در حضور آن ها آب لیموی تازه گرفته شود و تحویل آن ها داده شود. زیرا آب لیمو ی تازه بسیار مفیدتر و با کیفیت تر از لیموی کهنه می باشد.

به طور کلی دو مدل پرطرفدار در بین دستگاه آبلیموگیری صنعتی وجود دارد. دستگاه آبلیموگیری پرسی، دستگاه لیموگیری صنعتی

آبلیموگیری دستگاهی برای گرفتن آبلیموی تازه است. اکثرا این آبمیوه گیری ها را در مغازه های آبلیموی تازه دیده اند. آبلیمو هم با دستگاه مخصوص آبلیموگیری  گرفته می شود و هم با دستگاه هایی که چند کاره هستند. انواع برند ها آبلیمو های صنعتی را تولید می کنند، ولی هیچکدام از نظر خاصیت و تازگی آبلیموی تازه که با آبلیموگیری گرفته می شود، نخواهد شد. دستگاه های آبلیموگیری برای آشپزخانه های صنعتی  و مکان هایی که در حال تولید حجم بالایی از این ماده هستند بسیار مناسب می باشد .دستگاه های آبلیموگیری یک یا چند کاره توانایی گرفتن عصاره میوه های مختلفی مانند لیمو، انار، غوره و زرشک را دارند.

برای خرید دستگاه اناردانه با مشاوران مشهدفجر تماس بگیرید.

دستگاه آبلیموگیری پرسی

از این محصول می توان به جهت ابگیری لیمو، انگور و غوره استفاده کرد. دستگاه آبلیمو گیری پرسی قابلیت آبگیری ۵۰۰ تا ۶۰۰ کیلوگرم لیمو در یک ساعت را داشته و مخزن آن نیز گنجایشی برابر با ۴۰ لیتر دارد.

استفاده از دستگاه آبلیمو گیری پرسی بسیار ساده می باشد تنها کافی است لیمو را همراه با پوست از مخزن مربوطه داخل دستگاه بریزید. با پرس شدن لیموها، آب آن از خروجی جداگانه ای خارج خواهد شد.

توجه داشته باشید در این روش تفاله و پوست لیمو به آب آن وارد نشده و طعم آبلیمو بدون تلخی و گس شدن می باشد. این دستگاه قابلیت اتصال به برق تک فاز شهری را دارد.

به عنوان مثال توری هایی با اندازه های مختلف دارد و دریچه های قابل تعویض دارد که با پیچ و مهره به آسانی قابل تعویض می باشند. زمانیکه این  آبلیموگیری را خریداری می کنید به مدت یکسال  گارانتی دارد و  در صورت هر گونه مشکلی می توانید از ده سال خدمات پس از فروش آن استفاده نمایید. این آبلیموگیری به شکل  پرسی  کار می کند  و  مقداری تفاله درون آن وجود دارد. هم با برق سه فاز و هم تک فاز کار می کند.

از این دستگاه چند کاره استفاده های متفاوتی می شود، زیرا توری های با اندازه های مختلف دارد. با توجه به نوع میوه ای که در این دستگاه قرار بگیرد، خروجی آن کاملا متفاوت خواهد بود ولی چون قطعات متنوعی دارد برای میوه های مختلفی مانند انار برای تولید آب انار و یا برای تولید انواع سرکه و یا آبغوره از آن استفاده می گردد. از موارد مهمی که برای  خریداری این نوع از دستگاه ها اهمیت دارد نوع برق مصرفی آن است. اگر این دستگاه برق زیادی مصرف کند برای مکان های کوچک مانند مغازه ها و یا مصرف خانگی مناسب نخواهد بود ولی امکان استفاده از نوع  برق تک فاز در کنار برق سه فاز وجود دارد.

دستگاه آبلیمو گیری پرسی که در اغلب میوه فروشی ها و فروشگاه های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد، برای گرفتن آب لیمو و آبغوره استفاده می شود، بیشتر مصرف این دستگاه در تابستان می باشد که فصل اصلی لیمو ترش است. دستگاه آبلیمو گیری مدل پرسی یکی از محصولات شرکت ابتکار استیل است که در ابعاد طول ۸۰، عرض ۴۰ و ارتفاع ۸۵ سانتی متر طراحی و تولید شده است.

جنس بدنه دستگاه آبلیمو پرسی از نمای ورق استیل روکش دار است که به کمک کابل برق به برق تک فاز شهری متصل می شود. این دستگاه به طور متوسط در هر ساعت قادر است حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ کیلو لیمو ترش را آب گیری نماید.

برای گرفتن آب لیمو، وقتی لیمو ترش ها را در داخل دستگاه می ریزیم، لیموها از داخل یک گلویی استیل که قطر آن حدود ۳۰*۲۰ سانتی متر می باشد داخل توری استیل خارجی آلمانی می شوند که این توری از ضخامت ۳ و قطر سوراخ توری این دستگاه نیز ۳ میلی متر برخوردار است.

در داخل این توری ماردونی قرار گرفته که می چرخد، در نتیجه بر اثر این چرخش لیمو ترش ها به درون توری، فشار وارد می کنند که باعث له شدگی و پرس شدن آن ها می شود. پس از له شدن آب لیمو گرفته می شود در حالی که تفاله آن چرخ نشده باقی می ماند و قاطی آب لیمو نمی شودهسته های لیمو ترش نیز از سوراخ پانجی استیل رد نمی شوند و همراه با تفاله لیمو از دریچه جلوی دستگاه به بیرون تراوش می کنند، آب لیمو نیز از کنار دستگاه وارد منبع می شود. آب لیمو گرفته شده توسط این دستگاه بسیار شفاف و خالص است. آب لیمو با پوسته و دانه لیمو ترش مخلوط نمی شود و این یکی از مزایای بسیار خوب استفاده از این دستگاه می باشد

مورد بعدی که قرار است در مقایسه دستگاه آبلیموگیری صنعتی به آن بپردازیم، دستگاه لیموگیری چندکاره می باشد.

 این دستگاه با نام دستگاه آبلیمو گیری چند کاره یا نیمه صنعتی شناخته می شود.

با کمک این دستگاه می توان در هر ساعت ۳۰۰ کیلوگرم لیموی تازه را آبگیری کرد. از جمله مزیت های دستگاه آبلیموگیری دار بودن پایه های چرخ دار به جهت جابه جایی آسان دستگاه می باشد.

این دستگاه نیز دارای دو خروجی جداگانه برای خارج شدن آبلیمو و تفاله می باشد. دستگاه آبلیموگیری قابلیت اتصال به برق تک فاز شهری را دارد که در صورت درخواست مشتری می توان آن را به برق صنعتی جهت استفاده در کارخانجات و کارگاه های صنعتی تبدیل کرد.

این مدل از دستگاه آبلیمو گیری در گروه پرطرفدارترین  دستگاه های آبگیری لیمو می باشد.

در هنگام خرید این دستگاه به موارد زیر دقت کنید:

  • جنس دستگاه

از آن جایی اجزای داخلی دستگاه آبلیموگیری به صورت مستقیم با آب لیمو در ارتباط است باید از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه ساخته شده و علاوه بر این ضد زنگ باشد.

هر گونه زنگ زدگی یا بی کیفیت بودن دستگاه آبلیمو گیری سبب ایجاد طعم بد در آبلیمو خواهد شد.

  • خروجی جداگانه

حتما توجه داشته باشید که در زمان خرید دستگاه آبلیموگیری، محصول دارای دو خروجی جداگانه برای آب لیموی تازه و تفاله باشد.

  • میزان آبگیری

در زمان خریداری دستگاه توجه داشته باشید که دستگاه آبلیموگیری حداکثر میزان آبگیری را داشته باشد.

  • قیمت

قیمت انواع دستگاه ابلیمو گیری با توجه به ظرفیت و ابعاد آن متغیر است، در زمان خرید محصول با توجه به ابعاد مغازه و بودجه ی خود اقدام به خرید نمایید. می توانید برای استعلام قیمت انواع دستگاه آبلیمو گیری با کارشناسان مشهدفجر در تماس باشید.

  • گارانتی و خدمات پس از فروش

مشهدفجر برای خرید دستگاه های آبگیری چندکاره به شما عزیزان ضمانت و گارانتی می دهد. یعنی شما می توانید با خیالی آسوده از آن خرید کنید.

مقایسه دستگاه آبلیموگیری صنعتی چیست؟

دستگاه آبگیری صنعتی دوکاره نیز یکی دیگر از انواع دستگاه ها می باشد که در مقایسه دستگاه آبلیموگیری، بررسی می شود.

اولین مورد یک دستگاه آبگیری صنعتی دوکاره این است که در هر ساعت ۳۰۰ کیلوگرم لیمو یا غوره را آبگیری کند. یکی از مزیت‌های این دستگاه داشتن ۴ چرخ زیر آن است که بتوانید به راحتی دستگاه را جابجا کنید. 
سیستم آبگیری و پرس دستگاه آبلیموگیری دوکاره، ماردون پرس است و این مورد باعث می‌شود محصول خروجی که همان آبلیمو و آبغوره است مقداری تفاله به همراه داشته باشد. مزیت دیگر استفاده از این دستگاه این است که آبلیمو و آبغوره تولید شده به هیچ عنوان مزه تلخی ندارد.
بدنه دستگاه از جنس آلومینیوم ساخته شده و دستگاه دارای دو خروجی مجزا برای آبلیمو و تفاله است.

نوع دستگاه : دو کاره
ظرفیت تولید : ۳۰۰ کیلوگرم در ساعت
ابعاد دستگاه : ۷۰*۶۰*۱۰۰ سانتیمتر
موتور : hb3
برق مصرفی : تکفاز

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مقایسه دستگاه آبلیموگیری صنعتی می توانید با ما در تماس باشید.

 

مقالات مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × دو =

اسکرول به بالا