بهترین دستگاه لیموگیری صنعتی

دستگاه ابلیموگیری

فهرست این مقاله ( با کلیک روی هر عنوان به آن قسمت منتقل می شوید)

بهترین دستگاه لیموگیری صنعتی، این امکان را فراهم می‌کند که در مدت‌زمان بسیار کوتاه با صرف هزینه کم، آبگیری حجم زیادی لیمو و دیگر میوه‌ها انجام شود.

 

دستگاه آبلیموگیری صنعتی

دستگاه لیموگیری صنعتی، با توجه به خواص درمانی لیمو، ازجمله تجهیزات لازم و ضروری برای کارخانه‌هایی است که فرآورده‌های لیمو مانند آب‌لیمو را تولید می‌کنند؛ همچنین این دستگاه چندکاره، هم برای مصارف خانگی مناسب است و هم برای استفاده در کارخانه‌ها و آبمیوه گیری‌ها.

خرید بهترین دستگاه لیموگیری صنعتی، باید با دقت کافی همراه باشد تا هم بتوان محصولی باکیفیت را یافت و هم قیمت مناسبی نیز برای آن پرداخت کرد.

ویژگی‌های بهترین دستگاه لیموگیری صنعتی

بهداشتی بودن در دستگاه‌هایی که با مواد خوراکی سروکار دارند، مشخصه مهمی است که باید حتماً با آن توجه شود؛ بهترین دستگاه لیموگیری صنعتی باید ازلحاظ جنس بدنه، مقاوم و ضدزنگ باشد تا موجب خرابی و مزه ناخوشایند در محصول نهایی نشود.

دستگاه لیمو گیری صنعتی مشهد، با داشتن بدنه‌ای از جنس استیل304 که کاملاً ضدزنگ است تمامی نکات بهداشتی را برای میوه‌ای که در آن آبگیری می‌شود، رعایت کرده است.

بهترین دستگاه لیموگیری صنعتی باید ظرفیت بالایی داشته باشد و در هر بار آبگیری حجم بالایی از میوه را آبگیری کند؛ دستگاه لیمو گیری مشهد فجر با ظرفیت ۶۰۰ کیلوگرم و بیشتر از آن، در ظرف یک ساعت، با هر بار استفاده، حجم بسیار زیادی از لیمو را آبگیری می‌کند که این، ‌یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین دستگاه لیموگیری صنعتی به‌حساب می‌آید و این دستگاه چندکاره را مناسب برای استفاده کارخانه‌ها و مکان‌هایی که حجم بالای لیمو را آبگیری می‌کنند ساخته است.

اگر به دنبال بهترین دستگاه لیموگیری صنعتی هستید، باید حتماً توجه کنید که این دستگاه لرزش و صدای زیادی هنگام روشن بودن تولید نکند چراکه این ویژگی به معنی بالا بودن استحکام بهترین دستگاه لیموگیری صنعتی است.

چرخ‌دنده‌هایی برای جابجا کردن ازجمله مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که بهترین دستگاه لیموگیری صنعتی باید حتماً آن را داشته باشد؛ شاید به‌ظاهر بی‌اهمیت باشد اما تمیز کردن دستگاه و تمیز کردن مکان قرارگیری دستگاه، باید به‌صورت روزانه انجام شود و داشتن چرخ‌هایی برای جابجا کردن، این کار را بسیار آسان می‌کند.

هنگام خرید بهترین دستگاه لیموگیری صنعتی حتماً به داشتن خدمات پس از فروش و داشتن گارانتی و استانداردهای بالای محصول توجه کنید؛ معمولاً تمام شرکت‌های تولیدکننده این دستگاه چنین امکاناتی را برای خریداران قرار نمی‌دهند.

خوب است هنگام خرید به دنبال شرکت‌هایی باشید که این امکانات را به شما بدهند؛ شرکت مشهد فجر با داشتن یک سال گارانتی پس از فروش و خدمات رایگان خرید شما را تضمین می‌کند.

دستگاه لیموگیری صنعتی

اگر مایل هستید از شرکت مشهد فجر بهترین دستگاه لیموگیری صنعتی را خریداری کنید، همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید ویژگی‌های محصول موردنظر خود را بشناسید و بعد آن را خریداری کنید.

ابعاد بهترین دستگاه لیموگیری صنعتی مختلف است و دستگاه‌های موجود در بازار در سایز و اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند؛ با توجه به استفاده‌ای که خریداران از این دستگاه می‌کنند، می‌تواند ابعاد کوچک یا بزرگی داشته باشد.

مصارف صنعتی ابعاد بزرگ دستگاه لیموگیری را نیاز دارد و مصارف خانگی ابعاد کوچک‌تری را شامل می‌شوند؛ اگر به‌قصد مصرف صنعتی این دستگاه را خریداری کنید، خوب است اندازه‌هایی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم را مدنظر قرار دهید.

  • طول 85 سانتی‌متر
  • عرض 50 سانتی‌متر
  • ارتفاع 100 سانتی‌متر
  • توان موتور یک و نیم کیلووات (دو اسب)

ویژگی‌هایی که در بالا خواندید، از ویژگی‌های بهترین دستگاه لیموگیری در شرکت مشهد فجر است که ابعاد مناسبی برای استفاده‌های صنعتی به شمار می‌رود؛ موتور این دستگاه بسیار قدرتمند است؛ همچنین شما می‌توانید موتور دستگاه را سفارشی کنید و به‌صورت تک فاز و سه فاز آن را مورداستفاده قرار دهید.

تمامی قطعات و تجهیزات این دستگاه ایرانی است و باقیمت بسیار مناسبی می‌توانید بهترین دستگاه لیموگیری صنعتی را که با نمونه‌های خارجی در رقابت است در داخل کشور خریداری کنید.

کاربردهای دیگر دستگاه لیموگیری صنعتی

آبگیری لیمو همیشه دردسرهای داشته است و وقت و انرژی زیادی از افراد گرفته است؛ اما امروزه با طراحی بهترین دستگاه لیموگیری صنعتی در انواع مختلف، آبگیری لیمو به کاری سهل و آسان تبدیل‌شده است.

همان‌طور که اشاره شد، دستگاه ‌لیموگیری فقط مخصوص کارخانه‌ها نیست و امروزه بسیاری از افرادی که رستوران‌ها، کافه‌ها و آبمیوه گیری دارند، این دستگاه را برای سهولت کار خریداری می‌کنند همچنین از این دستگاه برای گرفتن آب انواع میوه‌های دیگر و جداسازی آب از تفاله  استفاده می‌شود و همین ویژگی این دستگاه را پرکاربرد کرده است.

اگر قصد راه‌اندازی یک کارگاه صنعتی کوچک را دارید و یا می‌خواهید آبمیوه گیری خود را داشته باشید توصیه می‌شود این دستگاه را خریداری کنید.

پیشرفت تکنولوژی همچنان به سهولت کارها در دنیای امروز کمک می‌کند و دستگاه‌های مختلف دیگری مانند دستگاه انار دانه‌کن، دستگاه صافی گوجه، دستگاه آبگیری سیب صنعتی و… وجود دارد که همگی کار آبگیری میوه‌های مختلف مانند سیب، لیمو، غوره و… را  صورت کاملاً بهداشتی انجام می‌دهند.

 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تک‌تک این دستگاه‌ها با کارشناسان مشهد و تماس بگیرید.

نکته جالبی که در رابطه با بهترین دستگاه لیموگیری صنعتی وجود دارد این است که این دستگاه با جداسازی تفاله میوه‌ها، این امکان را فراهم می‌کند که علاوه بر استفاده از آب‌میوه برای مصرف‌های صنعتی و خانگی، بتوانند از تفاله آن نیز استفاده‌های خاصی کرد.

 عملکرد این دستگاه به‌گونه‌ای است که تفاله‌گیر اتوماتیک آن از خروجی جداگانه تفاله محصول را بیرون می‌دهد و شما تفاله خشک و بدون آبی در اختیاردارید که می‌توانید با اندکی تحقیق و پرس‌وجو، موارد استفاده آن را بیابید و از تمامی بخش‌های میوه و محصول ورودی به دستگاه، نهایت استفاده را ببرید.

این دستگاه در ابتدا لیموها را خورد کرده سپس به‌صورت پرس، قطعات لیمو را آبگیری می‌کند؛ بعدازآن از خروجی‌های جداگانه، آب و تفاله خارج می‌شوند.

 شما می‌توانید ببینید حتی مقداری کوچکی از تفاله و پوست لیمو داخل آب آن دیده نمی‌شود و این یعنی دستگاه کار خود را به‌خوبی انجام داده است.

مقالات مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 5 =

اسکرول به بالا